.53  

Posted by: snowflakes065 in ,

최근, 저는 바빴어요.

나는 교육 침속했어요

그리고, 나는 마닐라에서 생일 축하파티를 했어요.

피곤했어요.

나는 한국어 공부를 할거예요.

하지만, 내 사촌은 일본어 공부를하고 싶어해요.

ㅠ.ㅠ

xoxo
Bea

This entry was posted on Wednesday, December 22, 2010 and is filed under , . You can leave a response and follow any responses to this entry through the Subscribe to: Post Comments (Atom) .

0 comments

Post a Comment